2011. május 6., péntek

Varrógépem lett

Mostanában egyre többet bütykölök (hímzés, varrás, horgolás), és egyre több ilyen témájú blogot olvasgatok. Lassan megfogalmazódott bennem, hogy nekem is itt kéne dokumentálni az elkészült dolgaimat.
A végső löketet az adta meg, hogy kaptam egy varrógépet. Nem új, nem modern, de az enyém, és varr!
Első próbálkozásom vele egy anyáknapi virágcsokor, remélem a hétvégén elkészül. Tudom, elmúlt anyáknapja, de még tanuló fázisban vagyok. Egyelőre így állunk:




A hétvégén még szárat aplikálok rájuk, és elültetem őket. Aztán a végeredmény remélhetőleg ilyen lesz:

2 megjegyzés:

  1. Szia Juli! Le vagyok nyűgözve!!!! Kíváncsi voltam a túrázós oldalatokon van-e újabb bejegyzés, mivel nem találtam, gondoltam megnézem ezt.
    Végignéztem mindent, nagyon sokoldalú vagy, minden elismerésem a Tied! Sajnos nekem a varrogatáshoz nincs türelmem, de nagyon tetszenek a munkáid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dícséretet. Igen, szeretek mindenfélével bütykölni, sokféle technikát kipróbálni. Kinti kikapcsolódás a túrázás, benti a kézimunka.
      Sajnos mostanában nem volt időnk nagyobb kirándulásra, de remélem lassan tudunk újra időt szakítani rá.

      Törlés