2013. november 9., szombat

Mit rejt a padlás?

Kincseket! Nagyszüleim padlásán 40-50 vagy ki tudja hány éve porosodnak szappanok. A jobb pipere darabokat anno elhasználtuk kézmosáshoz, az automata mosógép megjelenése előtt pedig a mosószappanok is használatban voltak, de aztán kimentek a divatból. Nekem viszont eszembe jutottak, és úgy gondoltam, jól jöhetnek fotózási kelléknek. Persze mosószappanként is tökéletesen megállnák a helyüket! Így legutóbbi látogatásom alkalmával felmásztam, és lehoztam két viszonylag tisztább darabot. Na nem ilyenek voltak, mint a képen, elég sok koszt lemostam róluk, óvatosan, vattapamacsokkal, hogy a szép felirat nehogy eltűnjön.
Ezen kívül pedig találtam még egy szép kis üvegcsét, mely felirata szerint: "Citrál glycerines kézfinomító"-t tartalmazott fénykorában.





Múlt és jelen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése