2014. december 29., hétfő

Karácsonyi hangulatok

Karácsony közeledtével még egy-két dekoráció került ki a lakás különböző pontjaira. A már bemutatott angyalkás koszorún lecseréltem az ezüst zsinórt egy szerintem jobban odaillő fehér szaténszalagra.


Az előszobai tükörre kis színes gömbökből koszorút akartam csinálni, de a kedvenc pasztell színeimből nem volt annyi, ami egy koszorúra elég lett volna, így csak egy füzér lett belőle.


Pár éve már készítettem az ikeás fém vödreimbe asztaldíszt, ezek idén is elfoglalhatták helyüket az előszobában és a konyhaasztalon.



Tavaly apa font nekem egy fűz fenyőfaalapot, kis módosításokkal most újra feldíszítettem, és az előszoba sarkában kapott helyet.


A konyhát is téliesítettem kicsit.



Ajándékba készítettem ezt a kapszula nyakláncot a barátnőmnek.


Hogyan csomagoljunk be kicsit különlegesebben egy ajándékutalványt?


Az idei csomagolás dizájn a natúr csomagolópapír és a dekortapaszok jegyében telt. Változatos, klassz dolgokat lehet belőle kihozni.


A címkékhez pedig az új lyukasztó és nyomdakészletemet használtam fel.



Mikor már minden gyertya ég.



 A mézeskalács sütés idén sem maradhatott ki.


És ilyen lett a karácsonyfánk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése