2013. január 12., szombat

Még karácsonyra...

...készítettem a következő dekorációkat. Sajnos a képek nem túl jók, de azért dokumentálni szeretném őket.

Két adventi koszorút is készítettem. A sajátom nagyon egyszerű lett, de nekem pont emiatt tetszik. A kerek formák nem igényeltek más kiegészítést. Nagy szerencsém volt a szalaggal, féltem, hogy a lila gyertyához, nem kapok majd szép szalagot, aztán egyszercsak szembe jött ez, és tökéletes lett. Az alapot most nem fenyővel vontam be, hanem mohásat választottam.




A másodikat anyósomnak csináltam. Ez színeit tekintve sokkal hagyományosabb, karácsonyibb lett.




Az idei karácsonyra sok termést és az erdőkben gyűjtött anyagot használtam fel. Így készült két kis asztaldísz is. Mohaágyra ültettem bogyókat, tobozokat, és ami igazán feldobja az egyszerű, de mégis jópofa ikeás kaspót, az a helyes kis csíkos szalag. Ezt nem is kerestem, csak úgy rábukkantam, és tudtam, hogy sok mindenhez fogom majd használni.




A szalag segítségével varázsoltam az apa által font iszalagkoszorút skandináv stílusúvá. Sokat ültem fölötte, hogy mi is legyen belőle, aztán szinte spontán alakult ki belőle ez a piros-fehér-natúr szépség. Nekem nagy kedvencem lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése