2013. április 30., kedd

After eight

Fogyóban a levendulás szappanom, így ideje gondoskodnom utánpótlásról. Most úgy gondoltam, hogy nem csak jót, hanem szépet is szeretnék csinálni, kipróbálnám a márványos eljárást. Ehhez egy nagyon fincsi receptet választottam és módosítottam a saját ízlésemre. Csokis-mentás szappan készült. Az alapját egyben készítettem el, jó sok kakaóvajjal, hogy tényleg csokis élményt kapjak. Puding állapotban ketté választottam őket, az egyik felébe kakaóport tettem, ez szépen meg is színezte, és méregtelenítő hatású, antioxidáns tartalmának köszönhetően nagyon jót tesz a bőrnek. A másik felébe menta illóolaj került és egy kis fehér agyaggal próbáltam világosítani, ami szintén méregtelenítő és nagyon jó tisztító hatású. Reményeim szerint nagyon jól hidratáló szappanom lesz.
A massza nagy részét egy 1 literes tejesdobozba öntöttem, felváltva csorgattam bele a két színből, majd egy pálcikával megkevergettem. A maradékból készült még két muffin és egy kis téglatest formájú is. Nagyon izgatott vagyok, hogy hogyan fognak kinézni kivétel és felvágás után.


Összetevők: napraforgóolaj, olívaolaj, kakaóvaj, kókuszvaj, shea vaj, desztillált víz, NaOH, menta illóolaj, kakaópor, fehér agyag (kaolin)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése