2013. december 28., szombat

Mit hozott a Jézuska?

Minden évben igyekszem a családnak és a barátaimnak általam készített ajándékokat adni, így idén sem volt ez másképp. Most a decoupage-é volt a főszerep. Tesómnak egy nyakkendőtartó dobozt készítettem, ugyanis szeret csinosan öltözködni, sok a nyakkendője, és már múltkor láttam, hogy szépen precízen összegöngyölgetve tárolja őket a fiókjában. Így jött az ötlet, hogy jó lenne neki egy doboz. Először boltban kerestem, de nem találtam, aztán eszembe jutott, hogy hát ilyet én is tudnék csinálni. Vettem egy szép kialakítású megfelelő méretű fadobozt - el fog férni benne 8 nyakkendő - kibéleltem a belsejét dekorgumival, nehogy a szálkák kihúzzák a szálat a szövetekből. Lekentem diószínű lazúrral, ami szép színt adott neki, és gyönyörűen kiemelte a fa erezetét. Találtam hozzá olyan rizspapírt, amin híres építmények láthatók, régi képeslapokon. Ez jól illett a színvilághoz, nem vágtam, hanem kitépkedtem őket a papírból, fokozva kicsit a régies hatást. Ilyen lett:






Anyukám és anyósom természetesen kapott szappant, nem volt nagy meglepetés, mert már látták őket korábban, de hasznosnak azért hasznos lesz. A karácsonyi kollekcióból állítottam össze egy csomagot, került bele vaníliás kifli, fenyő, kókuszkocka, citrus álom és narancsos-fahéjas szappan is. És hogy a csomagolás is mutatós legyen, készítettem hozzá egy fadobozkát. Mostanában nagyon szeretem a repesztőlakkos technikát, itt is ezt alkalmaztam. Alsó rétegnek egy sötétbarna festéket kentem fel, erre került a repesztőlakk, majd egy capuccino színű festék. A közepére pedig egy kedves karácsonyi szalvétát ragasztottam, nekem nagyon tetszik. A képet pedig bekereteztem egy rézszínű kontúrfestékkel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése