2015. április 3., péntek

Húsvét

Vadszőlő indából készítettünk egy fészek apával. Csak lazán összecsavargattuk az indákat, és ahol a masni van rajta, ott átkötöttem, hogy ne ugorjon szét. Sok masnit hozzápróbáltam, de végül ez a natúr szövet tetszett hozzá. Ahogy a tojások, úgy a kis dekorvirágok és lepkék is pasztelles színűek lettek. Pár tojáson pedig kipróbáltam a repesztőlakkot. A lefestett tojásra felkentem a két lakkréteget, majd a megszáradt, repedezett lakkréteget bedörzsöltem antikoló pasztával. Ez a résekbe beült, és kiemelte azokat, míg a többi részről visszatöröltem.


 


A múltkori Bluer Design workshopon pedig vettem Biancától egy kis méretű tortatálat is, amit dekorációs célokra szántam. Le is festettem tojássárgára, kicsit visszacsiszoltam, és egy kis húsvéti kompozíciót pakoltam rá. Már csak egy búra hiányzik róla.




A tavaszi kosár kicsit átalakult, miután elnyíltak benne a virágok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése