2017. július 8., szombat

Macis kendő vagy macikendő?

A horgolt takaró után valami gyorsabb, könnyebb munka után néztem, és mivel venni nem vettünk még semmilyen játékot a kislányunknak - lesz még rá alkalom bőven -, azért gondoltam varrok neki egyet.


Anno Bogó egy plüssmacit kapott, most pedig régebbi Praktikákat lapozgatva találtam szabásmintát egy babafejű alvórongyhoz. Így született meg az ötlet, hogy ezt a kettőt ötvözöm. Még maradt akkorról ebből a barna bébiplüssből, a hátuljának pedig egy vidám, virágos pamutvásznat választottam, aminek a színe passzol a gyerekszobában domináló sárgás-narancsos árnyalatokhoz.


A feje egy Tilda maci szabásmintája alapján készült, amit kiszabtam, megvarrtam, kitömtem és kifestettem az arcát. A testéhez csak egy egyszerű négyzetet kellett kiszabni és összevarrni mindkét anyagból. A két kezét pedig kicsit összeöltöttem, hogy kéz formájú legyen. Mondjuk a plüss varrása elég embertpróbáló feladat, legalábbis nekem, akinek nincs akkora gyakorlata a varrásban, mindig megizzaszt. Kicsit csálé is lett a végeredmény, de szerencsére a felhasználó nem fogja még olyan kritikusan szemlélni. :)

 
A végén pedig még kapott egy elegáns csokrétát a nyakába, és már ő is a berendezett babaszobában várakozik, hogy munkába állhasson, és őrizhesse egy pici lány álmát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése