2017. július 9., vasárnap

Alkotókuckó és babaszoba

Olyan szerencsés vagyok, hogy a lakásunkban van egy saját alkotó szobám, ahol az összes barkácsolós alapanyagomat és holmimat tárolhatom, bütykölhetek, és rendetlenséget csinálhatok. :) Mindössze a ruhaszárítóval és a időnként a vasalódeszkával kell osztoznom rajta. Eddig itt egy kis régi, kopott íróasztal állt, amin elég nehezen fértem el, főleg ha a varrógépem is elöl volt. Viktor már egy ideje emlegette, hogy kéne nekem egy nagyobb asztal, és majd apával csinálnak nekem, mint ahogy a lakásban már annyi mindent apa tervezett meg, és ők szerelték össze. De közben megfogalmazódott bennem, hogy inkább egy fa asztalt szeretnék, valami kicsit extrábbat, különlegesebbet, nem bútorlapból. Pár bútorboltot megnéztünk, de sehol nem találtunk semmi jót, mígnem egyszercsak az Ikea honlapján megláttuk a tökéleteset. Fából van, az asztalra tehető egy felső polc, amire remekül lehet pakolni az apróságokat, és ettől különlegesebben is néz ki. Három színben kapható, mi a fehérre festet szekrényem miatt a fehéret választottuk.

Kisebb győzködés után aztán engedtem a csábításnak, és megvettük az asztalt. A tavalyi nagy bútorszerelős hetek sikere után most megint lelkesen vetettük bele magunkat, és viszonylag hamar össze is raktuk.  




Ezután következett a legjobb, legizgalmasabb, de mint kiderült leghosszadalmasabb feladat is, az asztal berendezése is. Eddig - többek között - egy fiókos-polcos szekrényben tároltam az eszközeimet, alapanyagaimat. Úgy döntöttem, ez a legjobb idő arra, hogy mindent átnézzek, szelektáljak, és újra rendezzek. Minden cuccot kiszedtem a korábbi tárolóhelyekről, és újracsoportosítottam. A gyakran használt dolgok bekerültek az íróasztal fiókjaiba és a polcokra, hogy ott mindig kéznél legyenek. Persze majd a használat közben fog kiderülni, hogy praktikusan rendeztem-e el a dolgokat, és majd még alakulnak a dolgok.

De az első projekt - egy scrapbook fényképalbum - elkészítésekor nagyon jól vizsgázott, végig volt nagy helyem, volt hova pakolni magam köré, de mégis elfértem, és könnyen rendet is tettem magam után. Remélem még sok klassz dolgot alkothatok rajta.


Eddig írtam meg a posztot még októberben, amikor megvettük az asztalt. Csak vártam a közzététellel, mert sokáig nem csináltam olyan fényképet, amin már be van rendezve az asztal. Aztán nem sokkal az asztal sikeres birtokbavétele után kiderült, hogy babát várunk, és az eddigi szobám már nem (csak) az enyém lesz többé. Terv szerint kezdetben osztozunk a szobán, aztán ahogy nő a kislányunk, majd meglátjuk, hogyan tovább.

Így most az alkotókuckómat inkább már gyerekszobának hívjuk. Az asztal mögé került a polcos szekrény, ami eddig a barkácsolós alapanyagaimat rejtette, most viszont illatos, cuki, pici babaruhák töltik meg a fiókokat, a polcokra meg majd szép lassan felkerülnek az egyéb dolgai.


Az ajtó mellett pedig a kiságya kapott helyett, fölötte egy kis polccal, amit majd a mindenféle kincseivel lehet dekorálni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése