2014. szeptember 8., hétfő

Aloe verás nyári szappan

Az aloe verás szappan is terveim között szerepelt már egy ideje, csakhogy nem volt ilyen növényem. Szerencsére azonban egyszerre két helyről is hozzájutottam, a nyár is közeleg, így belevágtam egy bőrnyugtató, hűsítő szappan készítésébe. A leveleket félbe vágtam, és kikapartam belőle a zselés részt. Tömb formába öntöttem, és mivel kecsketejet használtam hozzá, ezt sem takartam be, félve a túlmelegedéstől, és ez jó is volt, mert elég hamar gélesedni kezdett. Hogy ne csak egyszerű fehér legyen, egy részét megszíneztem spirulinával.

Az aloe vera ismert és népszerű gyógynövény, hisz levelét letörve a belsejéből kipréselhető zselé már nyers állapotban alkalmas égési sérülések, sebek kezelésére, elősegíti, gyorsítja a gyógyulást. Az aloe és a felhasznált illóolajok megnyugtatják, hidratálják a száraz vagy leégett bőrt.


Összetevők: napraforgóolaj, kakaóvaj, kókuszvaj, sheavaj, olívaolaj, lúg, kecsketej, aloe vera gél, spirulina, menta illó, citrom illó, eukaliptusz illó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése