2014. szeptember 21., vasárnap

Szappanok ünneplőben

Már tavaly karácsonyra készítettem két dobozt, hogy a szappanokat még szebb köntösben tudjam elajándékozni. Most pedig Viktor anyukájától kaptam "megrendelést" két dobozra, amik majd Németországba és Amerikába kerülnek. A Vendégházuk két visszatérő kedves vendége kap bennük pár szappant.

Most a repesztőlakk és a decoupage-olás helyett a transzfer technikához nyúltam, most ez az új kedvencem. Barnával alapoztam le a dobozokat, az éleket bedörgöltem viasszal, majd két réteg fehér festéket kapott. Két szép parfümös-szappanos-franciás képet találtam és applikáltam rájuk. Elég jól sikerült belenyomkodni a festékbe, mert a vizes ledörgöléskor nem kopott le a mintából se semmi. Az éleket lecsiszoltam, a felületét egy kis patinával antikoltam, majd következett a lakkozás.

Három szappan fért bele, a jelenleg készleten lévő Himalájai sós, levendulás és a Judit barátnőmtől kapott kávés.






Az új szappanbélyegünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése