2014. október 21., kedd

Az ősz színei

Idén elég rövid, és változékony nyarunk volt, sokáig kellett várni az igazi jó időre. Talán emiatt is ért váratlanul és felkészületlenül az ősz. Nagyon nem örültem neki. Pedig minden évszakot szeretek, amikor a szép arcát mutatja. Így egy rövid szenvedés után elhatároztam, hogy ezt az ideit és élvezni fogom, hisz olyan szép piros-sárga-barna ez az évszak. És ha nem csak az eső esik folyton (mint pl. ma), hanem egy kis napsütést is kapunk, akkor különösen szép tud lenni.

Egy ilyen napot kihasználva indultunk neki apával, hogy begyűjtsük a természet egy-két őszi adományát. Több iszalag koszorút is fontunk, kicsit és nagyot, vastag ágból rusztikusat, vékonyakból pedig kesze-kusza, kócosat. Természetesen termések is jöttek velünk haza. Ezekből készültek el az idei koszorúim.

A kicsit vastagon beborítottam csipkebogyóval. Nem volt kis munka, mire gyakorlatilag egyesével rögzítettem a bogyókat. Ugyan ez nem galagonya, de ha ránézek, ez is határozottan izzik. Az előszobában kapott helyett, őrangyalunk közelében.




A kócos alap tervei már rég a fejemben voltak, anyának is van egy hasonló, és száraz virágokkal nagyon szépen megcsinálta, én is ilyenre vágytam. Szerencsére mindig gondosan megszárítom a rózsákat, orchideákat, és mindenféle szárítható virágokat, amiket kapok, így most is tudtam mihez nyúlni. Ez nem az a kimondottan őszi koszorú lett, de szerintem egész évben megállja a helyét, és tetszik is annyira, hogy sokáig szívesen nézegessem.


A második kócos koszorún rajta hagytuk az iszalag leveleit is. Tudtam, hogy hamar össze fog száradni, de már ez ad egy dús alapot, amire még különböző termések kerültek, és már kész is volt egy nagy őszi dzsungel.

Az előszoba dekorációs sarkába visszakerült a tavaly készített terméskosár, mert az is olyan jó hangulatú volt, és olyan szépen száradt meg, hogy sajnáltam szétszedni, úgyhogy csak feltuningoltam kicsit.






Kaptam idén halloween tököt is, meg helyes kis dísztököket. Ezeket nem cifráztam túl, leültettem őket az egyik sarokba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése