2014. október 20., hétfő

Franciás romantika

A szentendrei Fess! workshopon megtanult transzfer technika nagyon megfogott, és már akkor tudtam, hogy alkalmazni fogom én még ezt. Nem is kellett sokat várnom, mert miután elkészültünk a konyhafelújítással, és felakasztottam az ott készült órát, nagyon tetszett a látvány, jól passzolt a színvilágba. Így elhatároztam, hogy ebben a stílusban csinálok egy konyhai kollekciót.



Készült egy három részes falikép,


és egy mindkét oldalán más mintájú szalvétatartó.



Egyelőre így néznek ki, de még vannak további terveim.



Aztán kiderült, hogy mivel az új konyhában felfele terjeszkedtünk, bizonyos polcokat nem érek el. Így szükségünk volt valami sámlira, amit aztán az Ikeában vettünk meg, a Bekväm nevű natúr fellépőt. Volt belőle fehér és fekete is, először Viktor inkább afelé hajlott inkább, de aztán belátta, hogy sokkal jobb lesz, ha én magam festhetem le. :) Egy kis internetes nézelődés, pinterestböngészés után kitaláltam, hogy hogyan is fogom megcsinálni. A lábait ébenfa színű lazúrral kentem le, hogy ne legyen csíkos és túl vastag se, ronggyal dörzsöltem be. Ez eltartott egy ideig, de nagyon szép színe lett, jól passzol a konyhabútor sötét szürkés-barnás színéhez. A két lépcsőfokot pedig fehérre festettem, és régi levelek, képeslapok szövegeit, valamint postai bélyegzőket transzferáltam rá. Elég jól sikerült, csak épp annyira kopott meg, amennyit ez a stílus elbír. A végén pedig kapott két réteg lakkot, hogy bírja a taposást. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése